1373ehsan

1373ehsan

EH3an

 

 

فقط خوندی نظر بده ×یادت نره×

الهی زندگیت طعم عسل شه / دعای دشمنت هی بی اثر شه

ستارت تا ابد روشن بمونه / سیاهی راه خونت رو ندونه

الهی مرغ عشق آرزوهات / سر شب تا سحر یکدم بخونه . . .

 

.

.

.

همین که یاد من کردی تشکر / همین که مرهم دردی تشکر

در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر . . .

.

.

.

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان می دهم . . .

.

.

.

ذهن را درگیر با عشقی خیالی کرد و رفت / جمله های واضح دل را سوالی کرد و رفت

چون رمیدن های آهو ناز کردن های او / چشم و دستان مرا حالی به حالی کرد و رفت . . .

.

.

.

برایم زندان ساختی با این بی وفایی / خسته ام از این زندان از این تنهایی

حسرت به دل ماندم که روزی بیاید / که دهد مرا از این زندان رهایی . . .

.

.

.

تحملی که داده بودی داره تموم میشه / مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه

دلم داره شور میزنه ، این دل رو بی خبر نذار / تورو خدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار . . .

.

.

.

تمام لحظه های من فدای تاب مژگانت / شقایق وار میمیرم برای خواب چشمانت . . .

.

.

.

بی تو مرا شبی ایست که فردا نمی شود / بی من تو را دلی ایست که دریا نمی شود . . .

.

.

.

بعد یک سال بهار آمده می بینی که / باز تکرار به بار آمده می بینی که

آنکه عمری به کمین بود به دام افتاده / عقل با عشق کنار آمده می بینی که . . .

.

.

.

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد ، تا همیشه بگویم همین دیروز بود . . .

.

.

.

تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه که لیاقتشان را داریم نرسیم . . .

.

.

.

در کوچه ی عشق عاشقی کمرنگ است / حرف دل عاشقان چه رنگارنگ است

وقتی که ریا روی محبت باشد / انگار تمام قلب ها از سنگ است . . .

.

.

.

درویشم و درویش تر از خود ندیدم ، همرنگ دلم عاشق و درویش ندیدم

عمریست که من عابر این راه غریبم ، جز سایه ی خود همسفری بیش ندیدم . . .

.

.

.

آن عشق را در تو ، تو را در دل ، دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم . . .

.

.

.

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت / یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم

بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون / میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم . . .

.

.

.

مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس

دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا

این ها آرزوهای من برای توست . . .

.

.

.

میان دو دست تمنای من روییدی ، در من تراویدی

آهنگ تاریک اندامت را شنیدم ، نه صدایم نه روشنی

طنین تنهایی تو هستم ، طنین تاریکی تو . . .

.

 

.

.


 

آنچه که هستي هديه ي خداوند به توست

و آنچه که مي شوي هديه تو به خداوند است ،

 پس بي نظير باشد .

 

****

اس ام اس عاشقانه

 

بي تو گلشن چو زندونه به چشمم ، گلستون آذر ستونه به چشمم ،

 

 بي تو آرام و عمر زندگاني ، همه خواب پريشونه به چشمم .


 
****

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عشقولانه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقونه جدید


دور بودن از عزيزان مشکل است ، امتحان با وفايي در جدايي حاصل است ،

 گرچه من دورم ز پيشت اي رفيق ، دوريت دريا و يادت ساحل است .


 
****


من اسير واژه محبتم ، خالي از کينه دل و حسادتم ،

 عاشق دست هاي با رفاقتم ، زندگي اينجوري داده عادتم .


 
****


روزم خوش است چراکه براي تو ميخوانم ،

شبم خوش است چراکه براي من ميخواني ،

روزگارم خوش نيست چراکه با هم نميخوانيم .


 
****


خستگي من از رودها نيست ، خستگي من از ماهي هايي است

که به زيبايي درياها نمي انديشند ، پس اي دوست زيبانگر باش !


 
****


آنقدر دوستت دارم که خدا داند ، اين اسرار فقط باد صبا داند ،

نخواهم گل که گل بي اعتبار است ، تمام عمر گل فصل بهار است ،

تو را خواهم از گلهاي عالم ، که عطر تو هميشه ماندگار است .
 


****

 


عشق گلي است که دو باغبان آن را مي پرورانند ، عاشق و معشوق .

 

****


عشق در يک لحظه پديد مي آيد و دوست داشتن در امتداد زمان !

 اين اساسي ترين تفاوت بين دوست داشتن و عشق است .


 
****

 

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد ، تو نام مرا چه زود بردي از ياد ،

 من حبه ي قند کوچکي بودم که ، از دست تو در پياله ي چاي افتاد .

 

 

****

 

چه بسيار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمي جاي گيرند

و چه بسيار فريادهايي که بر سنگ خاموش بوسه مي زنند .


 
****

 

تا کجاي قصه بايد ز دلتنگي نوشت ، تا به کي بازيچه بودن توي دست سرنوشت ،

تا به کي با ضربه هاي درد بايد رام شد ، يا فقط با گريه هاي بي قرار آرام شد ،

بهر ديدار محبت تا به کي در انتظار ، خسته از اين زندگي با غصه هاي بي شمار .


 
****

 

سهم هر کسي که باشي خوش به حال روزگارش ،

 آخه پاييز و زمستونش ميشه رنگ بهارش .


 
****

 

بودنت يک جور ، نبودنت يک جور ،

در اين دنياي جور وا جور ، دوست دارم بد جور .


 
****

 

دنيا رو خيلي کوچيک مي بينم که بخوام بگم يه دنيا دوست دارم !

 


****

 

تو به پاکي عقيقي ، مثل درياها عميقي ،

 مثل گريه مرحم زخم ، مثل تنهايي رفيقي .


 
****

 

ساقيا امشب نوايت با نوايم ساز نيست ،

 يا که من بسيار مستم يا که سازت ساز نيست .

 


 ****

 


راه دوست داشتن هر چيز درک اين واقعيت است که امکان دارد از دست برود .

 


 ****

 


آنکه مي گفت ز يک گل نشود فصل بهار ، چه خبر داشت که همچون تو گلي مي رويد .


 
****


کسي مي تواند در پاي عشق بميرد که پيش از آن زندگي در نگاه وي مرده باشد .


 
****


بزرگترين متهم تاريخ کسي است که نمي دونه قلبش واسه کي مي تپه .


 
****


عمريست که ويران شده ام ، ساکت و سرد و پريشان شده ام ،

 تا تو آيي و مرا دريابي ، من اسير شب طوفان شده ام .


 
****

 

چه کنم تو سلطان جهاني و من درويش خرابات ، تو ارباب وفايي و من نوکر ارباب .


 
****


گر همسفر عشق شدي مرد خطر باش ، هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش .


 
****


اگر بداني چقدر سخت است ياد بودنت در عمق وحشت نبودنت ،

 مرا هرگز اينگونه رها نمي کردي .


****

 

وقتي کسي به دل نشست ، نشستنش مقدس است ،

حتي اگر نبينمش ، همين براي من بس است .


 
****


گرچه ما را نکني ياد ولي ما هستيم ، دل به پيامي که نميدي بستيم .


 
****

 

همه در دايره ي دوست گرفتار شدند ، بي نوا دل که در اين دايره پرگار نشد ،

عاشقان سايه گريز و سايه ي يار شدند ، يار از خون دل عشق خبردار نشد ،

چشم ها مست ز هوشياري و در خواب شدند ، خواب از ياد رخ دوست بيدار نشد .


 
****


داستان زندگي من قصه اي است که متن آن وجود توست و پايانش نبود توست .


 
****


چه خوش است حال مرغي که قفس نديده باشد ، چه نکوتر آنکه مرغي ز قفس پريده باشد ،

پر و بال ما بريدند و در قفس گشودند ، چه رها چه بسته مرغي که پرش بريده باشد .
 


****


دلم با عشق تو عاشق شد ، تمام لحظه هايم بهترين شد ،

 ولي بي مهريت کار دلم ساخت ، دل تنهاي من تنهاترين شد .
 


****


دوست داشتن هميشه گفتن نيست ،

 گاه سکوت است و گاه انتظار .
 


****


خنده بر لب مي زنم تا کس نداند راز من ،

 ورنه اين دنيا که ما ديديم خنديدن نداشت .


 
****


عشق فرآيندي است که در طي آن من به تو کمک کنم

 تا به خود واقعي ات نزديکتر شوي ، نه آنچه من مي خواهم .


 
****

 

شمع سوزان توام اينگونه خاموشم مکن ،

 از کنارت رفته ام اما فراموشم مکن .

.

.

.

 

روزی ز لــــُـپ یـــار ربـــودم بــــوســــی

گفـــت: هــم بـــی ادبــی هم لوســـی

گفتم که گناهم چیست کردم بوسی؟

گفتا : لب و ول کردی و لپ می بوسی؟
خیلی خوشم اومد



نظرات شما عزیزان:

amir hosein
ساعت11:38---14 تير 1391
salam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

جمعه 26 اسفند 1390برچسب:,

|
 

نویسندگان

ehsan.soloki

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 1373ehsan و آدرس 1373ehsan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک دوستان

pouriya

hoda joon

2sib albalo

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 5852
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1